2008. december 22., hétfő

Wartburg alkatrészbázis 3.

Már az autóbontókban is megfigyeltem, hogy az utángyártott elemek sokkal kevésbé bírják a strapát, mint az eredetiek. Főleg igaz ez az indexbúrákra. A legtöbb utángyártott ugyanis a tartócsavar meneténél megreped, vagy ami szembetűnőbb: egyszerűen kifakul. Sok ilyet láttam már, és mivel egyrészt az én Wartimon is utángyártott indexbúra van (repedt, így csere lesz belőle), másrészt pedig igen nagy jeletőséget tulajdonítok a fényszóróknak és egyéb világítóberendezéseknek, úgy döntöttem beszerzek pár újat. Sikerült is, egyből három párat. Ebből két darab "bontós", majd ezekhez szereztem négy újat is. Gondolkoztam krómkeretes búrán is, de mivel ritka és drága, úgy gondoltam, inkább nem fáradok a beszerzésével. Kár hogy az indexbúrák nem túl hosszúéletűek a Wartburgon, legalábbis én ezt vettem észre. Így talán jó is, hogy van tartalékban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése