2008. december 12., péntek

Találkozók 1.: A hajdúböszörményi találkozó

Ez volt az első veterántalálkozó, amelyen részt vettem a Wartburgommal. Nagy szerncsémre sikerült jópár hasznot tanácsot szereznem és olyan emberekkel megismerkednem, akik a következőkben segítettek a kocsim szépítésében, az alkatrészek beszerzésében és egyéb ügyes-bajos dolgokban.
Eleinte azt gondoltam, nem állíthatom ki a kocsimat, mivel nincs még 30 éves (30 éves kortól számít veteránnak ugyanis). Szerencsére tévedtem: ugyan nem az "igazi" veteránok közt, hanem kicsivel arrébb, de én is leparkolhattam Wartit és még sorszámot és nevezési lapot is kaptam. Természetesen nem kívántam díjjal távozni, de a részvételi oklevél is épp olyan kedves számomra, mint bármilyen elismerés. Az utóbbiból jutott is rendesen a találkozó alatt, gyakorlatilag nem volt olyan perc, hogy ne beszélgettem volna valamilyen érdeklődővel, sőt még a volt tulajdonossal is találkoztam. A veterán járművek közt volt két másik Wartburg is, az egyik egy 353-as, a másik egy púpos, mindkettő gondos gyűjtők tulajdona. Meg merem kockáztatni, hogy a púpos Wartburg volt az összes kocsi közül a legelegánsabb.
A találkozó mindent összevetve kiváló volt (szép számú közönség, sok-sok érdekes autó - köztük két Csajka, több veterán Skoda, nagy amerikai luxusautók és még egy Robur is megtekinthető volt), ráadásul az eső is kivárt a rendezvény végéig. Nem csak az autók, hanem a motorok szerelmesei is jól jártak, ha ellátogattak a rendezvény helyszínére, hiszen hihetetlen mennyiségű szebbnél szebb veterán motor sorakozott fel a kiállított gépkocsikkal szemben.
A szervezőket tehát minden szinten dicséret illeti, és remélem, jövőre is megrendezik, mert ez volt az első találkozó, ahol "veterán"-tulajként voltam jelen és mint ilyen, igencsak mély nyomot hagyott bennem. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése