2008. december 11., csütörtök

Wartburg alaktrészbázis 1.

Ebben a "rovatban" a wartburgomhoz gyűjtött alkatrészeket szeretném bemutani. A kocsi megvétele óta járom ugyanis az autósboltokat "feltérképezés" céljából. Habár még olcsó az alkatrész, kezdenek kikopni a készletek, sőt még az utángyártott alkatrészekre is ez igaz. Sok cuccot nem is boltból, hanem idős bácsiknál "elfekvőben lévő" készletekből szereztem meg (megjegyezném, hogy nem vagyok lehúzós fajta ember, így nem sokkal jártam jobban, mint a ha a bolti árat fizettem volna).

Az első alkatrész, amit bemutatnék, nincs ládába téve, ugyanis már az autón van. Viszont azért kezdeném ezzel, mert ez volt az első, amit megvettem Wartihoz. Már megvételkor is feltűnt, hogy hiányzik a jobb első ajtó díszléce. Eleinte azt gondoltam, nem nagy ügy, csak be kell menni egy boltba, aztán megdobálnak ilyenekkel. Hát nem. Hajdúszoboszlón sikerült hozzájutnom, ott is talán az utolsóhoz. elég rossz állapotban volt, de főként csak a már-már elmálló ajtó rozsdafolyásai piszkították be. Egy kis mosás és krómtisztítás után már illett a többi díszléchez. Felszerelése nagyot dobott a Wartburg kinézetén, mivel a díszléc hiánya hatalmas űrt hagyott maga után a kasztnin, szinte vonzotta a rosszalló tekinteteket. De ez már a múlté.

Ezen a képen még a megvásárlás előtti, "díszléctelen" állapot látható. nem tűnik vészesnek, de bizonyos szögekből elég zavaró volt a díszítőelem hiánya.
Itt pedig tisztogatás közben látható, már felrakott díszléccel. Ugye, hogy harmonikusabb? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése